Miksi tuotantoyhtiö Dimedia?

Dimedia Oy on vuonna 1997 perustettu videoita ja animaatioita tekevä tuotantoyhtiö. Dimedia tekee vuosittain noin 200 TV-mainosta, 30 esittely- ja yritysvideota sekä 250 radiomainosta (keskimääräiset luvut vuosilta 2015-2016, kun mukaan on laskettu esim. samaan TV-kampanjaan toimitetut eri hinta- ja tuoteversiot).

Dimedialla on oma green screen -studio videokuvaukseen ja valokuvaukseen, useita editointiasemia sekä uusinta teknologiaa olevat animointiyksiköt. Kuvauskalustona on elokuvatasoinen 4K-kamerakalusto. Äänituotantoa varten Dimedialla on oma erillinen äänistudio äänitystiloineen ja tarkkaamoineen.

Videotuotannon ja äänituotannon laadun takaamiseksi on tärkeää, että tilat, kalusto ja laitteet ylittävät tietyt laatustandardit. Ajoittain kaluston, laitteiden ja studiotilojen merkitystä korostetaan liikaakin. Joskus tahtoo unohtua se tärkein, nimittäin ammattitaitoinen, näkemyksellinen, ahkera ja luova porukka… Kaluston ja studioiden lisäksi Dimedialta löytyy onneksi tämä jälkimmäinenkin.

Teemme vuosittain

0
TV-MAINOSTA
0
ESITTELY- JA YRITYSVIDEOTA
0
RADIOMAINOSTA

5 SYYTÄ VALITA DIMEDIA YHTEISTYÖKUPPANIKSI

null

1. Tuloksellisuus

Tuloksellinen videotuotanto alkaa sisällöstä – hyvästä ja harkitusta käsikirjoituksesta, jota suunniteltaessa on otettu huomioon videon kohderyhmä. Valmiin tuotannon on puhuteltava kohderyhmää ja aiheutettava toimintaa.

Vaikuttavan sisällön, luovien ratkaisuiden ja näyttävien toteutusten taustalla meillä on aina tavoitteiden saavuttaminen.

2. LAATU

Videotuotantoihin käytetään rahaa jatkuvasti aiempaa enemmän. Kotitekoiselta näyttävät videot eivät enää erotu massasta eivätkä rakenna positiivista brändimielikuvaa.

20 vuoden aikana hiottu tuotanto-osaamisemme, kaikkien mediavälineiden syvällinen ymmärrys sekä käytössämme oleva uusin teknologia takaavat laadukkaan lopputuloksen.

3. Luotettavuus

Huippulaadusta ei ole juurikaan hyötyä, jos tuotantoyhtiö ei pysy aikataulussa tai muuten pidä kiinni sovituista asioista. Jos esimerkiksi TV-mainos ei ehdi ajoissa kanavalle, kampanja on epäonnistunut.

Pidämme kiinni aina kaikista sovituista asioista ja aikatauluista. Luotettavuus on meille kunnia-asia – ja tämä näkyy myös siinä, että asiakkaamme haluavat pysyä meidän asiakkainamme.

4. Riskittömyys

Tarjouksessamme on aina kiinteä euromääräinen hinta – ei siis työmääräarvioita, suuntaa-antavia lukuja tai ikäviä yllätyksiä.

Tuotantohintamme sisältävät ajaltaan ja levikiltään rajoittamattoman käyttöoikeuden. Tuotantojamme voidaan käyttää vapaasti missä tahansa mediavälineessä paikallisesti, valtakunnallisesti tai maailmanlaajuisesti (poislukien mahdollisten kolmansien osapuolten, kuten näyttelijöiden tai tekijänoikeudellisesti rajoitetun ulkopuolisen materiaalin asettamat rajoitteet).

5. Helppous

Kanssamme on helppoa ja mukavaa tehdä töitä – ymmärrämme, että asiakkaamme eivät ole tämän alan ammattilaisia ja meidän tehtävämme on toimia sekä tuotantoyhtiönä että konsultoivana tahona.

Tarjoamme kaikki audiovisuaalisten tuotantojen osa-alueet konseptoinnista käsikirjoitukseen ja tuotannosta julkaisuun.

DIMEDIA SHOWREEL 2017

Asiakkaitamme

Olemme tehneet koulutusvideoita lääketieteen alalle, mallintaneet taloja ja salibandymailoja, kuvanneet TV-mainoksia niin kalastusluvan markkinointiin kuin kauneuskirurgian mainontaan, olemme animoineet hahmoja, logoja, eläimiä, ihmisiä… olemme tehneet radiomainontaa, TV-mainontaa ja toteuttaneet tunnusmusiikkeja ja niin Suomen parhaalle kylpyläbrändille kuin suosituimmalle riisimerkille.

Lyhyesti sanottuna – tuotannon osaamisemme on monipuolinen ja vähintään yhtä monipuolinen on asiakaskuntamme. Alla muutamia asiakkaitamme.

MTV
Nelonen
Bauer Media
Bringwell
Elenia
Metsähallitus
SRV
Autokeskus
Motonet
Särkänniemi
Ideapark
AD Finland
Fazer
Risella
Timanttiset
Upofloor

Kiinnostuitko?

Mikäli haluaisit tietää miten Dimedia voisi auttaa juuri sinua, jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä.