Tuotantoyhtiö Dimedia

Tuotantoyhtiö Dimedia

Miksi valita Dimedia videotuotantoon kumppaniksi?

Dimedia on Suomen kokeneimpia tuotantoyhtiöitä

Olemme tehneet 3D-animaatioita, animaatioita ja videoita jo viime vuosituhannen puolella. Olemme toteuttaneet videoita niin monikansallisille pörssiyhtiöille kuin paikallisille toimijoille. Tuotantojamme on hyödynnetty netissä, someviestinnässä, messuosastoilla, tapahtumissa ja myyntitapaamisissa. Osaamistamme on nähty myös kansainvälisesti eri televisiokanavilla, valtakunnallisilla TV-kanavilla sekä elokuvateattereissa.

Aito kiinnostus asiakkaidemme liiketoiminnasta, laaja-alainen asiantuntemuksemme sekä käytössämme oleva alan uusin teknologia takaavat, että kykenemme luomaan tuloksellisia videotuotantoja kustannustehokkaasti. Olemme luotettava, täsmällinen ja joustava tuotantoyhtiö. Keskitymme aina olennaiseen, mutta tarjoamme samalla positiivisesti yllättäviä ja luovia ratkaisuja.

Tinkimätöntä laatua, kaupallista näkemystä ja teknistä osaamista luovalla otteella vuodesta 1997.

Asiakkaitamme

Asiakkaan logo - AD Finland
Asiakkaan logo - AD Finland
Asiakkaan logo - Bauer Media Group
Asiakkaan logo - Bauer Media Group
Asiakkaan logo - Boliden
Asiakkaan logo - Boliden
Asiakkaan logo - Chiller
Asiakkaan logo - Chiller
Asiakkaan logo - Elenia
Asiakkaan logo - Elenia
Asiakkaan logo - Europress
Asiakkaan logo - Europress
Asiakkaan logo - Fazer
Asiakkaan logo - Fazer
Asiakkaan logo - Ferrometal
Asiakkaan logo - Ferrometal
Asiakkaan logo - Finnpark
Asiakkaan logo - Finnpark
Asiakkaan logo - HSL
Asiakkaan logo - HSL
Asiakkaan logo - Ideapark
Asiakkaan logo - Ideapark
Asiakkaan logo - K-Rauta
Asiakkaan logo - K-Rauta
Asiakkaan logo - Katsa
Asiakkaan logo - Katsa
Asiakkaan logo - Kiilto
Asiakkaan logo - Kiilto
Asiakkaan logo - Lillbacka
Asiakkaan logo - Lillbacka
Asiakkaan logo - Meltex
Asiakkaan logo - Meltex
Asiakkaan logo - Metsähallitus
Asiakkaan logo - Metsähallitus
Asiakkaan logo - Motonet
Asiakkaan logo - Motonet
Asiakkaan logo - MTV
Asiakkaan logo - MTV
Asiakkaan logo - Nelonen
Asiakkaan logo - Nelonen
Asiakkaan logo - Ouneva
Asiakkaan logo - Ouneva
Asiakkaan logo - Piristeel
Asiakkaan logo - Piristeel
Asiakkaan logo - Ruukki
Asiakkaan logo - Ruukki
Asiakkaan logo - Sini
Asiakkaan logo - Sini
Asiakkaan logo - SRV
Asiakkaan logo - SRV
Asiakkaan logo - Tampereen sähkölaitos
Asiakkaan logo - Tampereen sähkölaitos
Asiakkaan logo - Tilastokeskus
Asiakkaan logo - Tilastokeskus
Asiakkaan logo - Timanttiset
Asiakkaan logo - Timanttiset
Asiakkaan logo - Upofloor
Asiakkaan logo - Upofloor
Asiakkaan logo - VTT
Asiakkaan logo - VTT

Miksi valita Dimedia tuotantoyhtiöksi videotuotantoon?

Syy numero 1: Asiakastyytyväisyys

Asiakkaan logo: Motonet

"Erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde"

Kimmo Kiili

,

Markkinointijohtaja

/

Motonet

Näytä koko arvostelu

Dimedialla on erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde.

Saamme Dimedialta laadukasta tuotantoa ja asiointi heidän kanssaan on aina vaivatonta ja suoraviivaista. Lisäksi erilaisten luovien ideoiden pallottelu on helppoa ja hedelmällistä.

Toimitusvarmuus on todella hyvällä tasolla. Tuotannot valmistuvat aina sovituissa aikarajoissa ja joustavasti - onpa heidän venymiskykyäkin joskus tullut testattua.

Dimedia on mutkaton ja luotettava kumppani kaikkiin liikkuvan kuvan ratkaisuihin nettiklipeistä TV-mainoksiin. Suosittelen ja teemme varmasti jatkossakin yhteistyötä.

Asiakkaan logo: Motonet

"Erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde"

Kimmo Kiili

,

Markkinointijohtaja

/

Motonet

Näytä koko arvostelu

Dimedialla on erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde.

Saamme Dimedialta laadukasta tuotantoa ja asiointi heidän kanssaan on aina vaivatonta ja suoraviivaista. Lisäksi erilaisten luovien ideoiden pallottelu on helppoa ja hedelmällistä.

Toimitusvarmuus on todella hyvällä tasolla. Tuotannot valmistuvat aina sovituissa aikarajoissa ja joustavasti - onpa heidän venymiskykyäkin joskus tullut testattua.

Dimedia on mutkaton ja luotettava kumppani kaikkiin liikkuvan kuvan ratkaisuihin nettiklipeistä TV-mainoksiin. Suosittelen ja teemme varmasti jatkossakin yhteistyötä.

Asiakkaan logo: Motonet

"Erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde"

Kimmo Kiili

,

Markkinointijohtaja

/

Motonet

Näytä koko arvostelu

Dimedialla on erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde.

Saamme Dimedialta laadukasta tuotantoa ja asiointi heidän kanssaan on aina vaivatonta ja suoraviivaista. Lisäksi erilaisten luovien ideoiden pallottelu on helppoa ja hedelmällistä.

Toimitusvarmuus on todella hyvällä tasolla. Tuotannot valmistuvat aina sovituissa aikarajoissa ja joustavasti - onpa heidän venymiskykyäkin joskus tullut testattua.

Dimedia on mutkaton ja luotettava kumppani kaikkiin liikkuvan kuvan ratkaisuihin nettiklipeistä TV-mainoksiin. Suosittelen ja teemme varmasti jatkossakin yhteistyötä.

Asiakkaan logo: Motonet

"Erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde"

Kimmo Kiili

,

Markkinointijohtaja

/

Motonet

Näytä koko arvostelu

Dimedialla on erinomainen tekninen osaaminen ja hinta-laatusuhde.

Saamme Dimedialta laadukasta tuotantoa ja asiointi heidän kanssaan on aina vaivatonta ja suoraviivaista. Lisäksi erilaisten luovien ideoiden pallottelu on helppoa ja hedelmällistä.

Toimitusvarmuus on todella hyvällä tasolla. Tuotannot valmistuvat aina sovituissa aikarajoissa ja joustavasti - onpa heidän venymiskykyäkin joskus tullut testattua.

Dimedia on mutkaton ja luotettava kumppani kaikkiin liikkuvan kuvan ratkaisuihin nettiklipeistä TV-mainoksiin. Suosittelen ja teemme varmasti jatkossakin yhteistyötä.

Asiakkaan logo: Chiller

"Vau-efekti taattu"

Kaisa Eklund

,

Marketing Communication Manager

/

Chiller

Näytä koko arvostelu

Dimedian kanssa kohti huippuvideoita

Kun tavoitteesi on luoda video, joka saa kohderyhmäsi sanomaan "Vau, mikä video!", Dimedia on oikea kumppani.

Yhteistyö heidän kanssaan sujuu saumattomasti. Lopputulos huokuu intohimoa ja tinkimätöntä laatua. Video ei ole pelkkä tuote-esittely, vaan pieni taideteos, jossa jokainen yksityiskohta on hiottu huippuunsa.

Projektit pysyvät aina sekä aikataulussa että budjetissa, joten voit luottaa siihen, että saat juuri sen, mitä tilasit – ja vielä enemmän.

Asiakkaan logo: Chiller

"Vau-efekti taattu"

Kaisa Eklund

,

Marketing Communication Manager

/

Chiller

Näytä koko arvostelu

Dimedian kanssa kohti huippuvideoita

Kun tavoitteesi on luoda video, joka saa kohderyhmäsi sanomaan "Vau, mikä video!", Dimedia on oikea kumppani.

Yhteistyö heidän kanssaan sujuu saumattomasti. Lopputulos huokuu intohimoa ja tinkimätöntä laatua. Video ei ole pelkkä tuote-esittely, vaan pieni taideteos, jossa jokainen yksityiskohta on hiottu huippuunsa.

Projektit pysyvät aina sekä aikataulussa että budjetissa, joten voit luottaa siihen, että saat juuri sen, mitä tilasit – ja vielä enemmän.

Asiakkaan logo: Chiller

"Vau-efekti taattu"

Kaisa Eklund

,

Marketing Communication Manager

/

Chiller

Näytä koko arvostelu

Dimedian kanssa kohti huippuvideoita

Kun tavoitteesi on luoda video, joka saa kohderyhmäsi sanomaan "Vau, mikä video!", Dimedia on oikea kumppani.

Yhteistyö heidän kanssaan sujuu saumattomasti. Lopputulos huokuu intohimoa ja tinkimätöntä laatua. Video ei ole pelkkä tuote-esittely, vaan pieni taideteos, jossa jokainen yksityiskohta on hiottu huippuunsa.

Projektit pysyvät aina sekä aikataulussa että budjetissa, joten voit luottaa siihen, että saat juuri sen, mitä tilasit – ja vielä enemmän.

Asiakkaan logo: Chiller

"Vau-efekti taattu"

Kaisa Eklund

,

Marketing Communication Manager

/

Chiller

Näytä koko arvostelu

Dimedian kanssa kohti huippuvideoita

Kun tavoitteesi on luoda video, joka saa kohderyhmäsi sanomaan "Vau, mikä video!", Dimedia on oikea kumppani.

Yhteistyö heidän kanssaan sujuu saumattomasti. Lopputulos huokuu intohimoa ja tinkimätöntä laatua. Video ei ole pelkkä tuote-esittely, vaan pieni taideteos, jossa jokainen yksityiskohta on hiottu huippuunsa.

Projektit pysyvät aina sekä aikataulussa että budjetissa, joten voit luottaa siihen, että saat juuri sen, mitä tilasit – ja vielä enemmän.

Asiakkaan logo: Lillbacka Powerco Oy

"Lopputulos saa ihon kananlihalle"

Markus Kihlström

,

Myyntijohtaja

/

Lillbacka Powerco Oy

Näytä koko arvostelu

Videon tuottajia löytyy älytön määrä, mutta silloin kun tarvitaan ammattilaisia niin Dimedia on ratkaisu.

Dimedian kanssa yhteistyö on alusta asti sujunut loistavasti. Dimedia pääsi sisälle tuotteisiimme ja ajatusmaailmaamme todella nopeasti ja käsikirjoitusten teko on ollut helppoa ja hauskaa. Jokainen projekti on ollut Dimedian puolelta sovitussa budjetissa ja aikataulussa.

Dimedialla on taito luoda videoita, joissa yksityiskohdat tulevat upeasti esille ja musiikki tukee kokonaisuutta täydellisesti.

Silloin on onnistuttu täydellisesti kun lopputulos saa ihon kananlihalle vielä tänäkin päivänä videota katsellessa.

Asiakkaan logo: Lillbacka Powerco Oy

"Lopputulos saa ihon kananlihalle"

Markus Kihlström

,

Myyntijohtaja

/

Lillbacka Powerco Oy

Näytä koko arvostelu

Videon tuottajia löytyy älytön määrä, mutta silloin kun tarvitaan ammattilaisia niin Dimedia on ratkaisu.

Dimedian kanssa yhteistyö on alusta asti sujunut loistavasti. Dimedia pääsi sisälle tuotteisiimme ja ajatusmaailmaamme todella nopeasti ja käsikirjoitusten teko on ollut helppoa ja hauskaa. Jokainen projekti on ollut Dimedian puolelta sovitussa budjetissa ja aikataulussa.

Dimedialla on taito luoda videoita, joissa yksityiskohdat tulevat upeasti esille ja musiikki tukee kokonaisuutta täydellisesti.

Silloin on onnistuttu täydellisesti kun lopputulos saa ihon kananlihalle vielä tänäkin päivänä videota katsellessa.

Asiakkaan logo: Lillbacka Powerco Oy

"Lopputulos saa ihon kananlihalle"

Markus Kihlström

,

Myyntijohtaja

/

Lillbacka Powerco Oy

Näytä koko arvostelu

Videon tuottajia löytyy älytön määrä, mutta silloin kun tarvitaan ammattilaisia niin Dimedia on ratkaisu.

Dimedian kanssa yhteistyö on alusta asti sujunut loistavasti. Dimedia pääsi sisälle tuotteisiimme ja ajatusmaailmaamme todella nopeasti ja käsikirjoitusten teko on ollut helppoa ja hauskaa. Jokainen projekti on ollut Dimedian puolelta sovitussa budjetissa ja aikataulussa.

Dimedialla on taito luoda videoita, joissa yksityiskohdat tulevat upeasti esille ja musiikki tukee kokonaisuutta täydellisesti.

Silloin on onnistuttu täydellisesti kun lopputulos saa ihon kananlihalle vielä tänäkin päivänä videota katsellessa.

Asiakkaan logo: Lillbacka Powerco Oy

"Lopputulos saa ihon kananlihalle"

Markus Kihlström

,

Myyntijohtaja

/

Lillbacka Powerco Oy

Näytä koko arvostelu

Videon tuottajia löytyy älytön määrä, mutta silloin kun tarvitaan ammattilaisia niin Dimedia on ratkaisu.

Dimedian kanssa yhteistyö on alusta asti sujunut loistavasti. Dimedia pääsi sisälle tuotteisiimme ja ajatusmaailmaamme todella nopeasti ja käsikirjoitusten teko on ollut helppoa ja hauskaa. Jokainen projekti on ollut Dimedian puolelta sovitussa budjetissa ja aikataulussa.

Dimedialla on taito luoda videoita, joissa yksityiskohdat tulevat upeasti esille ja musiikki tukee kokonaisuutta täydellisesti.

Silloin on onnistuttu täydellisesti kun lopputulos saa ihon kananlihalle vielä tänäkin päivänä videota katsellessa.

Asiakkaan logo: Piristeel

"Dimedialla ymmärretään asiakasta"

Jaakko Piri

,

Markkinointijohtaja

/

Piristeel

Näytä koko arvostelu

Jälki on timanttia ja ratkaisut oivaltavia.

Jokaisessa projektissamme lopputulos on ylittänyt odotukset ja toteutukset todella laadukkaita. Myös äänimaailma on ollut joka kerralla onnistunut. Tekninen osaaminen meidän mielestämme erittäin hyvä. Käsikirjoitusvaiheessa onkin ollut asioita, joita olemme itse epäilleet ja miettineet, että miten saisi toteutettua järkevästi videon kannalta. Dimedialla on kuitenkin ollut aina visuaalisesti näyttävä ja toimiva ratkaisu, jota tarvittaessa hiottu timantiksi.

Leikkisästi olemmekin pariin kertaan sanoneet, että Dimedia eli DimanttiMedia, koska jälki on ollut timanttia.

Käsikirjoituspalaverin jälkeen Dimedialla on ymmärretty heti ”Piskon luonne”, sekä sen mitä ja miten haluamme tuoda videolla esille. Pienet humoristiset yksityiskohdatkin on osattu tuoda hyvin esille. Kuitenkin niin, että fokus pysyy pääviestissä. Aina on myös jotain yllättävää ja oivaltavaa ollut videoissa.

Dimedian puolesta budjetti ja aikataulu on aina pitänyt. Mahdolliset aikataulun venymiset projektin eri vaiheissa on ollut vain meidän kiireistä kiinni. Dimedian suuntaan ei moitittavaa. Hyvin on muistuteltukin, jos on ollut haastetta saada projekti pysymään aikataulussa. Asioiminen on ollut alusta lähtien todella luontevaa ja helppoa. Ennen valmista videota korjaukset, lisäykset ja muutokset on tehty todella nopeasti ja laadukkaasti. Tässä on korostunut nimenomaan se, että Dimedialla on ymmärretty asiakasta.

Asiakkaan logo: Piristeel

"Dimedialla ymmärretään asiakasta"

Jaakko Piri

,

Markkinointijohtaja

/

Piristeel

Näytä koko arvostelu

Jälki on timanttia ja ratkaisut oivaltavia.

Jokaisessa projektissamme lopputulos on ylittänyt odotukset ja toteutukset todella laadukkaita. Myös äänimaailma on ollut joka kerralla onnistunut. Tekninen osaaminen meidän mielestämme erittäin hyvä. Käsikirjoitusvaiheessa onkin ollut asioita, joita olemme itse epäilleet ja miettineet, että miten saisi toteutettua järkevästi videon kannalta. Dimedialla on kuitenkin ollut aina visuaalisesti näyttävä ja toimiva ratkaisu, jota tarvittaessa hiottu timantiksi.

Leikkisästi olemmekin pariin kertaan sanoneet, että Dimedia eli DimanttiMedia, koska jälki on ollut timanttia.

Käsikirjoituspalaverin jälkeen Dimedialla on ymmärretty heti ”Piskon luonne”, sekä sen mitä ja miten haluamme tuoda videolla esille. Pienet humoristiset yksityiskohdatkin on osattu tuoda hyvin esille. Kuitenkin niin, että fokus pysyy pääviestissä. Aina on myös jotain yllättävää ja oivaltavaa ollut videoissa.

Dimedian puolesta budjetti ja aikataulu on aina pitänyt. Mahdolliset aikataulun venymiset projektin eri vaiheissa on ollut vain meidän kiireistä kiinni. Dimedian suuntaan ei moitittavaa. Hyvin on muistuteltukin, jos on ollut haastetta saada projekti pysymään aikataulussa. Asioiminen on ollut alusta lähtien todella luontevaa ja helppoa. Ennen valmista videota korjaukset, lisäykset ja muutokset on tehty todella nopeasti ja laadukkaasti. Tässä on korostunut nimenomaan se, että Dimedialla on ymmärretty asiakasta.

Asiakkaan logo: Piristeel

"Dimedialla ymmärretään asiakasta"

Jaakko Piri

,

Markkinointijohtaja

/

Piristeel

Näytä koko arvostelu

Jälki on timanttia ja ratkaisut oivaltavia.

Jokaisessa projektissamme lopputulos on ylittänyt odotukset ja toteutukset todella laadukkaita. Myös äänimaailma on ollut joka kerralla onnistunut. Tekninen osaaminen meidän mielestämme erittäin hyvä. Käsikirjoitusvaiheessa onkin ollut asioita, joita olemme itse epäilleet ja miettineet, että miten saisi toteutettua järkevästi videon kannalta. Dimedialla on kuitenkin ollut aina visuaalisesti näyttävä ja toimiva ratkaisu, jota tarvittaessa hiottu timantiksi.

Leikkisästi olemmekin pariin kertaan sanoneet, että Dimedia eli DimanttiMedia, koska jälki on ollut timanttia.

Käsikirjoituspalaverin jälkeen Dimedialla on ymmärretty heti ”Piskon luonne”, sekä sen mitä ja miten haluamme tuoda videolla esille. Pienet humoristiset yksityiskohdatkin on osattu tuoda hyvin esille. Kuitenkin niin, että fokus pysyy pääviestissä. Aina on myös jotain yllättävää ja oivaltavaa ollut videoissa.

Dimedian puolesta budjetti ja aikataulu on aina pitänyt. Mahdolliset aikataulun venymiset projektin eri vaiheissa on ollut vain meidän kiireistä kiinni. Dimedian suuntaan ei moitittavaa. Hyvin on muistuteltukin, jos on ollut haastetta saada projekti pysymään aikataulussa. Asioiminen on ollut alusta lähtien todella luontevaa ja helppoa. Ennen valmista videota korjaukset, lisäykset ja muutokset on tehty todella nopeasti ja laadukkaasti. Tässä on korostunut nimenomaan se, että Dimedialla on ymmärretty asiakasta.

Asiakkaan logo: Piristeel

"Dimedialla ymmärretään asiakasta"

Jaakko Piri

,

Markkinointijohtaja

/

Piristeel

Näytä koko arvostelu

Jälki on timanttia ja ratkaisut oivaltavia.

Jokaisessa projektissamme lopputulos on ylittänyt odotukset ja toteutukset todella laadukkaita. Myös äänimaailma on ollut joka kerralla onnistunut. Tekninen osaaminen meidän mielestämme erittäin hyvä. Käsikirjoitusvaiheessa onkin ollut asioita, joita olemme itse epäilleet ja miettineet, että miten saisi toteutettua järkevästi videon kannalta. Dimedialla on kuitenkin ollut aina visuaalisesti näyttävä ja toimiva ratkaisu, jota tarvittaessa hiottu timantiksi.

Leikkisästi olemmekin pariin kertaan sanoneet, että Dimedia eli DimanttiMedia, koska jälki on ollut timanttia.

Käsikirjoituspalaverin jälkeen Dimedialla on ymmärretty heti ”Piskon luonne”, sekä sen mitä ja miten haluamme tuoda videolla esille. Pienet humoristiset yksityiskohdatkin on osattu tuoda hyvin esille. Kuitenkin niin, että fokus pysyy pääviestissä. Aina on myös jotain yllättävää ja oivaltavaa ollut videoissa.

Dimedian puolesta budjetti ja aikataulu on aina pitänyt. Mahdolliset aikataulun venymiset projektin eri vaiheissa on ollut vain meidän kiireistä kiinni. Dimedian suuntaan ei moitittavaa. Hyvin on muistuteltukin, jos on ollut haastetta saada projekti pysymään aikataulussa. Asioiminen on ollut alusta lähtien todella luontevaa ja helppoa. Ennen valmista videota korjaukset, lisäykset ja muutokset on tehty todella nopeasti ja laadukkaasti. Tässä on korostunut nimenomaan se, että Dimedialla on ymmärretty asiakasta.

"Dimedia täytti odotukseni"

Antti Vuorela

,

Erikoistutkija

/

HSL Helsingin seudun liikenne

Näytä koko arvostelu

Dimedia teki laadukasta työtä. Aikataulu ja budjetti pitivät.

Arvostan erikoistutkijana tarinan kertomista selkeästi ja loogisesti. Vastaavasti Umba-yhtyeen johtaja arvostan suuresti luovuutta ja viihdyttävää otetta. Dimedia täytti odotukseni.

"Dimedia täytti odotukseni"

Antti Vuorela

,

Erikoistutkija

/

HSL Helsingin seudun liikenne

Näytä koko arvostelu

Dimedia teki laadukasta työtä. Aikataulu ja budjetti pitivät.

Arvostan erikoistutkijana tarinan kertomista selkeästi ja loogisesti. Vastaavasti Umba-yhtyeen johtaja arvostan suuresti luovuutta ja viihdyttävää otetta. Dimedia täytti odotukseni.

"Dimedia täytti odotukseni"

Antti Vuorela

,

Erikoistutkija

/

HSL Helsingin seudun liikenne

Näytä koko arvostelu

Dimedia teki laadukasta työtä. Aikataulu ja budjetti pitivät.

Arvostan erikoistutkijana tarinan kertomista selkeästi ja loogisesti. Vastaavasti Umba-yhtyeen johtaja arvostan suuresti luovuutta ja viihdyttävää otetta. Dimedia täytti odotukseni.

"Dimedia täytti odotukseni"

Antti Vuorela

,

Erikoistutkija

/

HSL Helsingin seudun liikenne

Näytä koko arvostelu

Dimedia teki laadukasta työtä. Aikataulu ja budjetti pitivät.

Arvostan erikoistutkijana tarinan kertomista selkeästi ja loogisesti. Vastaavasti Umba-yhtyeen johtaja arvostan suuresti luovuutta ja viihdyttävää otetta. Dimedia täytti odotukseni.

Tuloksellisuus

Tuloksellinen videotuotanto alkaa sisällöstä – hyvästä ja harkitusta käsikirjoituksesta, jota suunniteltaessa tuotantoyhtiö on ottanut huomioon videon tai animaation kohderyhmän. Valmiin tuotannon on puhuteltava kohderyhmää ja aiheutettava toimintaa.

Vaikuttavan sisällön, luovien ratkaisuiden ja näyttävien toteutusten taustalla meillä on aina tavoitteiden saavuttaminen.

Laatu

Videotuotantoihin käytetään rahaa jatkuvasti aiempaa enemmän. Kotitekoiselta näyttävät 3D-animaatiot, animaatiot tai videot eivät enää erotu massasta eivätkä rakenna positiivista brändimielikuvaa.

Yli 20 vuoden aikana hiottu tuotanto-osaamisemme, kaikkien sähköisten mediavälineiden syvällinen ymmärrys sekä käytössämme oleva uusin teknologia takaavat laadukkaan lopputuloksen.

Luotettavuus

Huippulaadusta ei ole juurikaan hyötyä, jos tuotantoyhtiö ei pysy aikataulussa tai muuten pidä kiinni sovituista asioista. Jos esimerkiksi TV-mainos ei ehdi ajoissa kanavalle kampanja on epäonnistunut... tai jos yksittäisen tuotteen 3D-animaatio ylittää sovitun budjetin, koko yrityksen markkinointibudjetti saattaa mennä sekaisin.

Pidämme kiinni aina kaikista sovituista asioista ja aikatauluista. Luotettavuus on meille kunnia-asia – ja tämä näkyy myös siinä, että asiakkaamme haluavat pysyä meidän asiakkainamme.

Helppous

Kanssamme on helppoa ja mukavaa tehdä töitä – ymmärrämme, että asiakkaamme eivät ole tämän alan ammattilaisia ja meidän tehtävämme on toimia sekä tuotantoyhtiönä että konsultoivana tahona.

Pyrimme tekemään myös ostopäätöksen tekemisen helpoksi: tarjouksessamme on aina kiinteä euromääräinen hinta – ei siis työmääräarvioita, suuntaa-antavia lukuja tai ikäviä yllätyksiä.

Tuotantohintamme sisältävät ajaltaan ja levikiltään rajoittamattoman käyttöoikeuden. Tuotantojamme voidaan käyttää vapaasti missä tahansa mediavälineessä paikallisesti, valtakunnallisesti tai maailmanlaajuisesti (poislukien mahdollisten kolmansien osapuolten, kuten näyttelijöiden tai tekijänoikeudellisesti rajoitetun ulkopuolisen materiaalin asettamat rajoitteet).

Ammattitaito, teknologia ja luova osaaminen

Jotta voimme tarjota parasta mahdollista 3D-animaatiota ja animaatiota, seuraamme alan kehitystä lähes päivittäin sekä investoimme jatkuvasti laitteisiin ja ohjelmistoihin. 3D-animaatioiden renderöinnissä käytämme uusinta ja nopeinta mahdollista nestejäähdytettyä GPU-teknologiaa.

Kuvattuja tuotantoja varten Dimedialla on elokuvatasoinen valaisu- ja kamerakalusto sekä useita erittäin tehokkaita editointiasemia. Äänituotantoa varten Dimedialla on oma erillinen äänistudio äänitystiloineen ja tarkkaamoineen.

Animaatioiden, videotuotannon ja äänituotannon laadun takaamiseksi on tärkeää, että tilat, kalusto ja laitteet ylittävät tietyt laatustandardit. Ajoittain kaluston, laitteiden ja studiotilojen merkitystä korostetaan tuotantoyhtiöissä liikaakin. Joskus tahtoo unohtua se tärkein, nimittäin ammattitaitoinen, näkemyksellinen, ahkera ja luova porukka… Kaluston ja studioiden lisäksi Dimedialta löytyy onneksi tämä jälkimmäinenkin.


Kaupallisten tavoitteiden ymmärtäminen

Panostamme vahvasti kaupallisten tavoitteiden ymmärtämiseen jokaisessa projektissa. Perusperiaatteemme on suunnitella ja toteuttaa videotuotantoja strategisesti, jotta asiakkaamme saavat todellisia tuloksia videoiden avulla. Pyrimme vahvistamaan brändin ja yleisön välisiä siteitä luomalla aitoja ja vaikuttavia videoita.

Meidän lähestymistapamme videoiden tuottamiseen painottaa tavoitteellisuutta, jossa panostamme aitojen tulosten saavuttamiseen ja vuorovaikutuksen luomiseen katsojien kanssa. Pyrimme vahvistamaan brändisi ja katsojien välistä suhdetta luomalla merkityksellisiä videoita.


Asiakkaidemme on helppoa ja turvallista ostaa meiltä

Projektin hinta on se, joka tarjouksessa on määritelty ja aikataulut pitävät.

Monipuolinen ja laaja kokemuksemme eri aloilta ja erilaisista videotuotannoista, yhdessä pitkän historiamme kanssa, antaa meille erinomaiset taidot hallita projekteja tehokkaasti sekä noudattaa aikatauluja ja budjetteja.

Ennen yhdenkään tuotannon aloittamista laadimme euromääräisen tarkan tarjouksen, jonka perusteella tuotanto toteutetaan. Mikäli tuotantovaiheessa kokonaisuuteen tulee muutoksia, tästä keskustellaan asiakkaan kanssa jo ennen kuin ylimääräisiä kuluja syntyy.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan ensiluokkaista palvelua ja luomaan luottamuksellisen suhteen asiakkaisiimme. Meidän tavoitteemme on ylittää odotuksesi ja luoda tuotannollisia kokonaisuuksia, jotka herättävät tunteita ja jäävät mieleen. Videotuotantoja, jotka vakuuttavat ja vaikuttavat.

Ammatitaito, teknologia ja luova osaaminen

Jotta voimme tarjota parasta mahdollista 3D-animaatiota ja animaatiota, seuraamme alan kehitystä lähes päivittäin sekä investoimme jatkuvasti laitteisiin ja ohjelmistoihin. 3D-animaatioiden renderöinnissä käytämme uusinta ja nopeinta mahdollista nestejäähdytettyä GPU-teknologiaa.

Kuvattuja tuotantoja varten Dimedialla on elokuvatasoinen valaisu- ja kamerakalusto sekä useita erittäin tehokkaita editointiasemia. Äänituotantoa varten Dimedialla on oma erillinen äänistudio äänitystiloineen ja tarkkaamoineen.

Animaatioiden, videotuotannon ja äänituotannon laadun takaamiseksi on tärkeää, että tilat, kalusto ja laitteet ylittävät tietyt laatustandardit. Ajoittain kaluston, laitteiden ja studiotilojen merkitystä korostetaan liikaakin. Joskus tahtoo unohtua se tärkein, nimittäin ammattitaitoinen, näkemyksellinen, ahkera ja luova porukka… Kaluston ja studioiden lisäksi Dimedialta löytyy onneksi tämä jälkimmäinenkin.

Kaupallisten tavoitteiden ymmärtäminen

Panostamme vahvasti kaupallisten tavoitteiden ymmärtämiseen jokaisessa projektissa. Perusperiaatteemme on suunnitella ja toteuttaa videotuotantoja strategisesti, jotta asiakkaamme saavat todellisia tuloksia videoiden avulla. Pyrimme vahvistamaan brändin ja yleisön välisiä siteitä luomalla aitoja ja vaikuttavia videoita.

Meidän lähestymistapamme videoiden tuottamiseen painottaa tavoitteellisuutta, jossa panostamme aitojen tulosten saavuttamiseen ja vuorovaikutuksen luomiseen katsojien kanssa. Pyrimme vahvistamaan brändisi ja katsojien välistä suhdetta luomalla merkityksellisiä videoita.

Meidän lähestymistapamme videoiden tuottamiseen painottaa tavoitteellisuutta, jossa panostamme aitojen tulosten saavuttamiseen ja vuorovaikutuksen luomiseen katsojien kanssa. Pyrimme vahvistamaan brändisi ja katsojien välistä suhdetta luomalla merkityksellisiä videoita.

Asiakkaidemme on helppoa ja turvallista ostaa meiltä

Projektin hinta on se, joka tarjouksessa on määritelty ja aikataulut pitävät.

Monipuolinen ja laaja kokemuksemme eri aloilta ja erilaisista videotuotannoista, yhdessä pitkän historiamme kanssa, antaa meille erinomaiset taidot hallita projekteja tehokkaasti sekä noudattaa aikatauluja ja budjetteja.

Ennen yhdenkään tuotannon aloittamista laadimme euromääräisen tarkan tarjouksen, jonka perusteella tuotanto toteutetaan. Mikäli tuotantovaiheessa kokonaisuuteen tulee muutoksia, tästä keskustellaan asiakkaan kanssa jo ennen kuin ylimääräisiä kuluja syntyy.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan ensiluokkaista palvelua ja luomaan luottamuksellisen suhteen asiakkaisiimme. Meidän tavoitteemme on ylittää odotuksesi ja luoda tuotannollisia kokonaisuuksia, jotka herättävät tunteita ja jäävät mieleen. Tuotantoja, jotka vakuuttavat ja vaikuttavat.